Saturday, June 30, 2007

Gathering Pertama FFC

Orait guys...ini dia gambar2 masa first gathering semalam. Terlambat sikit smlm coz terkena attack morning sickness:)..sorry guys!...anyway, once arrived, semua dah tunggu depan McD. We went to Secret Recipe at Alamanda Putrajaya. As expected, not too many fans yang dpt join because of working day, only 8 members yang dpt join. Fatin came with her mother and her 2 little brothers.

Anyway, yang join semua best2 belaka..sporting..mak Fatin pun sporting sangat..and thanks to kak Mas yang belanja kitorang makan semalam. Dpt lar bertentang muka dgn Fatin yang cute dan ahli2 yang selama ini hanya dikenali dgn nickname sahaja:-) Utk laporan penuh, sila ke forum ye. Presiden dah buat laporan..heheh.

We have decided to have another FFC gathering on 28th July 2007 (Saturday), before FFC launching. Hopefully on the second gathering, ramai lagi yang boleh join, supaya dapat sama2 bincang tentang halatuju FFC, dan dapat sama2 bergerak secara aktif di dalam FFC ini. Kepada mereka yang berminat utk menjadi AJK dan sebagainya, kehadiran anda amat dialukan. Tidak lupa juga kepada penyokong kuat Fatin di JB, saudara mara Fatin, kakak angkat dan abang angkat Fatin, kami nantikan kehadiran anda di gathering yang kedua nanti, supaya sama2 dapat memberi sokongan padu terhadap Fatin. Jgn lupa datang nanti ye!

This is what I had, marble cheese cake, yum2!

Mak Fatin

Adik Fatin, Rasul

Adik Fatin, Hafiz

Fatin dan kak Mas...tgh bincang apa tu?

Fatin dan Zura

Fatin dan Sheila, tgh berborak dgn 2 teruna kat depan diorang

Syuk dan Ariff, tak berkelip mata tengok Fatin..heheh

Ariff dan Rahimi

No comments: