Friday, June 8, 2007

Perjumpaan ahli Fatin FC


Saya bercadang nak buat small gathering utk ahli Fatin FC, untuk berkenal-kenalan dan membincangkan segalanya tentang Fan Club ini. Insya-Allah akan diadakan diantara tarikh 20 Jun - 23 Jun ini, dan tempatnya belum pasti lagi. Walau bagaimanapun, akan di confirm kan tidak lama lagi. Insya Allah, sekiranya Fatin lapang pada tarikh yang akan ditetapkan, beliau akan turut serta dlm perjumpaan ini.

Kepada ahli2 Fatin FC yang ingin sertai perjumpaan ini, sila berikan nama kepada saya. Kepada mereka yang berkebolehan membuat website, dan tau selok belok berkenaan Fan Club, kedatangan anda amat dialu-alukan.
Sekiranya ada apa2 cadangan berkenaan Fan Club, cthnya:website,tema,nama club yang lagi catchy, dan sebagainya..mari kita sama2 bincangkan...hantarkan pendapat anda di ruangan komen atau terus email kepada saya.

Teruskan menyokong Fatin!

7 comments:

Anonymous said...

To Anne;

T'Q fop the latest info. Emm....ni tengah pikir2. Yg. pastinya Mas akan join. I will up-date to you.

Syabas aNNe.

Anonymous said...

Hmm..Hy.. Nk tnya kat mana prjumpaan fatin fc? Gtau lah..

Anonymous said...

rainness90..tempat perjumpaan kemungkinan besar akan diadakan di jln klang lama. tapi exact tempat dan tarikh, akan diumumkan, sebaik Fatin memberi greenlight.

kalau nak join, bagi nama, bila dah confirm, kami akan hubungi.

Anonymous said...

Anne..Tq bls txt :) nie nk gtau rain akan ke kl 18-23 bulan ini ..So rain hrp prjumpaan ahli fatin fc dpt di adakan pada hari2 trsbut.. Tapi jika tak dpt tak pe lah..Rain ttp akn jadi ahli fatin fc..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Rain, rasanya tak dpt buat dr 18-23hb ni..tak dapt greenlight dari fatin lagi...takpe rain, mungkin next time leh join

Anonymous said...

Lah ye ke?Tak pe lah.. Skiranya ada prjumpaan..Ambik gmbr bnyk2 k..Boleh rain tngok apa yg brlaku..Tq anne.